Από το Devilogical:
"Σημερα, με ολο και περισσοτερα παιχνιδια να δινουν αρκετη βαση στην ιστορια περα του gameplay η αναγκη να μοιραστεις αυτη την εμπειρια με τους μη gamers φιλους σου γινεται ολο και μεγαλυτερη."
I'd be gaming a lot more, if that were true.
Νομίζω παλαιότερα τα παιχνίδια βασίζονταν πολύ στην ιστορία. Τον καιρό των Monkey Island, του Full Throttle, του StarCraft, του original Half-Life...
Σήμερα, στην εποχή των graphics-heavy action games (τους fans των οποίων αρέσκεται να θάβει ο Yahtzee), λίγα είναι τα παιχνίδια που αξίζουν μόνο για την πλοκή τους ή για τα συναισθήματα που σου δημιουργούν...
Ας δούμε, πχ, τα most popular games του GameSpot, σήμερα.
1. Street Fighter (I imagine it has to do with fighting. On the street.)
2. Bionic Commando (Bionic Commando features a hero with a grappling hook arm used to navigate levels, to take out enemies, rappel down sheer surfaces, and more.)
3. Halo 3 (υποτίθεται πως έχει πλοκή, αλλά meh)
4. Super Mario Galaxy (looks fun as hell, but no plot here)
5. Unreal Tournament 3 (...)
6. Super Smash Bros. Brawl
7. The Orange Box (ok, αυτό είναι που αναφέραμε ήδη)
8. Call of Duty 4: Modern Warfare (wow! it's not WWII anymore!)
9. Too Human (Too Human is a sci-fi action adventure from developer Silicon Knights. - fascinating!)
10. Link's Crossbow Training (for the Wii)
If you didn't notice, that last one was the punchline...
October 19, 2007
If I had a time machine, I'd tell the person who spoiled The Usual Suspects for me how he's going to die.
Posted by Dimitrios Doukoglou at 3:05 PM
Labels: gaming, greek, technology
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
Οι λιστες με τα top games ειναι irrelevant. Μεσα στα τελευταια 4 ας πουμε χρονια εχουν βγει Half lives, KOTORs, Jade Empire, Portal, Sam and Max, F.E.A.R, Fahrenheit, Prince of Persia για να αναφερω μονο μερικα απο τα games που αξιζουν για την ιστορια τους. Ποσα απο αυτα επαιξες? Απο εκει και περα, σχεδον καθε game που βγαινει πια δινει βαρος στην ιστορια. Αν αυτη ειναι καλη η οχι το μαθαινεις μονο αν το παιξεις.
Μ'αρέσει η συλλογιστική σου, πετάς 3 παραδείγματα, τα 2 (ίσως 3, αν μετράει και το Sam & max) εκ των οποίων δεν έχεις παίξει καν αλλά παρόλ'αυτά καταλήγεις στο ότι "σχεδόν κάθε game που βγαίνει πια δίνει βάρος στην ιστορία".
Άμα θες, προσθέτω και το Psychonauts, και το Republic Commando, και το Max Payne 2. Πάλι, πάνω από τους μισούς από αυτούς τους τίτλους βγήκαν το 2003 (a good year for plots, that one).
Το Fahrenheit δεν μετράει. Το Sam & Max το ξεκίνησα, αλλά βαρέθηκα γρήγορα. KotOR 2 παίζατε την ώρα που κοιμόμουν, άρα μόνο Jade Empire και F.E.A.R. δεν έχω πιάσει καθόλου.
Από κει και πέρα, καθόλου irrelevant δεν είναι τα most popular games. Κάθε άλλο. Μιλάμε για το αν επικρατεί αυξητική τάση στην "ποσότητα παιχνιδιών που αξίζουν μόνο για τη πλοκή τους". Τον μέσο όρο παίρνεις, όχι την crème de la crème.
Άλλωστε, όπως και να το κάνουμε, ένα-δυο παιχνίδια τον χρόνο δεν τα λες "ολοένα και περισσότερα"...
You still didn't tell 'im how he's going to die :P
That's 'cause I don't have a time machine...
Post a Comment