Not About the Punchline has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://blog.dukeoglue.com/ and update your bookmarks and feeds.

September 17, 2008

Forced Advertising

Έχω εθιστεί στο Daily Show. Την περασμένη βδομάδα που είχε break, η μόνη μου παρηγοριά ήταν τo 30λεπτο podcast του Bugle.

Επιτέλους! αναφώνησα μέσα μου όταν μπήκε αυτή η βδομάδα κι αμέσως ύστερα Ωιμέ! γιατί δεν έβρισκα πουθενά τα επεισόδια. Έχει φτάσει Τετάρτη κι ακόμη δεν έχει ανέβει ούτε της Δευτέρας! Έκανα λίγο υπομονή, έψαξα από δω, έψαξα από κει, τελικά βρέθηκα στο επίσημο site της εκπομπής, όπου ανακάλυψα ότι μπορείς να δεις full episodes online και, κυρίως, εντελώς δωρεάν.
Χάρηκα που μου δόθηκε αυτή η δυνατότητα: να δω τα επεισόδια χωρίς να χρειάστει να απευθυνθώ στο θείο μου από την Αμερική κι αμέσως έβαλα το show της Δευτέρας.
Αντ'αυτού άρχισε να παίζει ένα trailer.
Μάλιστα,
σκέφτηκα, νέα ταινία του Ricky Gervais. Η Έκτη Αίσθηση σε κωμωδία...; Καλή φάση. Δεν υπήρχε τρόπος να το προσπεράσω, μόνο ένα ρολογάκι που μετρούσε αντίστροφα. Oh well. 35 δευτερόλεπτα μετά, έβλεπα τον Stewart. Τι καλά!
*comedy*
"We'll be right back." *fade out για διαφημίσεις*
Ωπ, να το trailer πάλι. Όμορφα -πριν έχασα την αρχή του.
...
Επιστρέψαμε. Αστεία. Daily Show. Τσάμπα! Νόμιμα! Τέλεια! ... Λες να'χω κανά mail;
*Pause*. No messages. *Play*.
Huh? Πάλι οι νεκροί. Τι θα γίνει...;
...
Α, να ο Jon. Χιχι! *comedy* Κάτσε, τι έγινε;
Τι είπε; Πάμε λίγο πίσω.
*Trailer*
.......
Stewart πάλι... Χα! Καλό! Ε; ... Κόλλησε. *Refresh* Σκατά. Έπεσε το net. Άαααντε να συγχρονίσει τώρα... Επιτέλους!
*Play*
ΜΑ... ΠΑΛΙ;!;


Anyways. You get the point. Δεν έχω, φυσικά, κανένα πρόβλημα να μου δείχνουν διαφημίσεις -ακόμη και χωρίς να μ'αφήνουν να τις προσπεράσω- προκειμένου να μπορώ να βλέπω μια πολύ καλή σειρά, δωρεάν, όποτε με βολεύει. Στην τελική, μ'αρέσουν οι καλές διαφημίσεις! Ήδη, όμως, ένα 20λεπτο επεισόδιο έχει 3 διακοπές "built in", ήταν ανάγκη να προσθέσουν σποτάκια όποτε μετακινείσαι μπροστά ή πίσω στο βίντεο αλλά και κάθε φορά που πατάς play;

Ακόμη περισσότερο, ήταν ανάγκη να μου δείξουν 7 φορές το ίδιο trailer;

1 comment:

BunnyDee said...

Hah! Τα ίδια σκεφτόμουν όταν, για μια φάση, έβλεπα Daily Show απ' το SPIKE. Αλλά, σκέφτηκα, ο θείος γι' αυτό είναι, και κάπως πρέπει να βολευτούν, και να έχουν ήσυχη τη συνείδησή τους, όσοι... αποφεύγουν τους θείους. Και κάπως πρέπει, απ' αυτό τον κοσμάκη, να βγάλουν και τα studios τα λεφτά τους. Or sumthen.