Not About the Punchline has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://blog.dukeoglue.com/ and update your bookmarks and feeds.

August 29, 2007

Μου έκλεψαν, πάλι, το κινητό. (part 2)

(Συνομιλία με το 8011197000, το τηλεφωνικό κέντρο των καταστημάτων COSMOTE)
- Καλησπέρα, δίκτυο καταστημάτων COSMOTE, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
- Γεια σας. Μπορείτε να με συνδέσετε με το κατάστημα της Στουρνάρη;
- Εμείς είμαστε το τηλεφωνικό κέντρο για όλα τα καταστήματα. Πείτε μου. Τι θέλετε;

- Μου κλέψανε το κινητό και σήμερα το πρωί πήγα στη Στουρνάρη να μου βγάλουν καινούργια SIM. Μου είπαν ότι θα ενεργοποιηθεί σε 1-2 ώρες. Έχουν περάσει 5 κι ακόμη τίποτα. Από την εξυπηρέτηση πελατών, αφού άκουσα 10 λεπτά το ίδιο τραγούδι ξανά και ξανά (και ξανά) με έστειλαν στο 69710001313 επειδή α, εγώ έχω καρτοκινητό και το 69710001313 είναι που είναι για τα καρτοκινητά. 20 λεπτά αναμονής αργότερα κι αφού μου ζήτησαν όλα μου τα στοιχεία, κατέληξαν στο ότι δεν είναι--
- Μια στιγμή - θα σας συνδέσω με το υποκατάστημα στη Στουρνάρη.
- Καταπληκτική ιδέα!

3 comments:

BunnyDee said...

Έκανες, λέει, comedy blog? Καταπληκτική ιδέα!
xx
=o

Dimitrios Doukoglou said...

Καταπληκτική, πράγματι!

Anonymous said...

Μετριόφρων, όπως πάντα...

Anyway, καλή τύχη.